Retourneren en omruilen

Retourneren en omruilen

Het lichaam, en voornamelijk de spieren rondom de wervelkolom, zullen sowieso moeten wennen aan een nieuw matras en / of lattenbodem. Dit kan 4 tot 12 nachten duren. Wij vergelijken het wel eens met een zware training. Hiervan krijgt u spierpijn. Hoe vaker u dezelfde training doet, hoe minder de spierpijn wordt. Dit geldt bij inspanning van de spieren, bij ontspanning geldt echter hetzelfde. Het lichaam moet even wennen. Mocht na het uitproberen blijken dat de situatie niet geschikt is moet u altijd de mogelijkheid hebben te kunnen ruilen of retourneren.

Let op: om gebruik te maken van het 30 dagen proefslapen dient u het product (vanzelfsprekend) zorgvuldig te behandelen en bent u in geval van ruilen / retourneren zelf verantwoordelijk het onbeschadigde product in een goede staat te verpakken voor een veilig vervoer. Indien nodig kunnen wij nieuw of aanvullend verpakkingsmateriaal toesturen.

Kosten

Op grond van bovenstaand feit krijgt u van ons 30 dagen de tijd om te retourneren of om te ruilen. Voor het ruilen of retourneren vragen wij per keer een bijdrage van €20,- per bestelling om een deel van de verzendkosten te dekken. Indien u gebruik wenst te maken van het ruilen of retourneren kunt u ons het beste bellen op telefoonnummer 079 - 889 55 97. Zodra u ons heeft aangegeven dat u een bestelling wilt ruilen of retourneren sturen wij een creditnota met het terug te ontvangen of bij te betalen bedrag.

De bestelling wordt opgehaald door dezelfde koerier (Mainfreight Logistics, DPD of DHL) die de bestelling heeft bezorgd. Op deze pagina kunt u nakijken hoe uw initiële bestelling wordt bezorgd. Per koerier zijn de volgende ophaalmomenten mogelijk.
- Ophalen met Mainfreight Logistics: keuze uit werkdag en dagdeel.
- Ophalen met DHL / DPD: keuze uit werkdag. Tegen bijbetaling van €15,- keuze uit tijdsblok van dagdeel

Belangrijke informatie

Als u een bestelling ontvangen heeft doet u er verstandig aan de verpakkingsmaterialen te bewaren, totdat u zeker weet dat u de bestelling houdt. In het geval u wilt ruilen of retourneren kunt u de bestelling namelijk eenvoudig weer inpakken en snel retourneren.

Wij bieden u de mogelijkheid om het matras volledig uitgepakt (zonder folie) te testen. Dit is voor u de enige mogelijkheid om het matras te testen en te controleren of het matras voor u geschikt is.

Matrassen die terug komen uit het proefslapen zetten wij voornamelijk weg bij twee discounters in Duitsland. Daarnaast hebben wij een aantal andere afzetkanalen. Wij zullen enkel nieuwe producten aan onze klanten versturen. De duizenden online feedbacks in Duitsland, Nederland en België bevestigen dit.